MARCUS MARC

de smaak van wraak - kerstmis

 

Een bloedrode avondschemering overvalt de cours de Gambetta. Op het bovenplein troept een uitbundige menigte samen rond het voor de gelegenheid opgestelde podium waarop een blonde zanger zich uitslooft om de massa op zijn hand te krijgen. Telkens hij een uitgerekt “Cotignac” over de hoofden op het plein laat weergalmen, veert het uitgelaten publiek op. Het sein voor de vijfkoppige band met drie gedreven gitaristen om beukende akkoorden uit hun instrument te toveren.

De bomvolle terrassen van de bruisende horecazaken deinen mee op het ritme van de succesvolle organisatie. De ergernis van een eenzame zielenpoot die zich achter de afgebladerde luiken van zijn appartement verbergt om te ontkomen aan het lawaai wordt weggewuifd door het extatische publiek.  De vijftigers hopen hun midlifecrisis te verdrijven door de hits uit hun jonge jaren mee te brullen en kijken met afgunst naar de hedendaagse jeugd die zich ongegeneerd uitleeft. De zwoele zomeravond omarmt de onbezorgde uitbundigheid van de luidruchtige aanwezigen, een allegaartje van open-minded autochtonen en vrijpostige toeristen, die spontaan uit de bol gaan. Alhoewel er geen dresscode is, is een streepje bloot, aangemoedigd door de bandeloze gloed van een eindeloze zomer, geen taboe.

 

Het boek is pas te koop in de boekenwinkels wanneer ik naar België mag afreizen.

 

Er zijn 4 mogelijkheden om het boek voor het einde van het jaar te kopen of te bestellen.

Stuur dan in elk geval een e-mail naar marcusmarc@sfr.fr met de titel “de smaak van wraak”.

Je maakt dan automatisch kans op een gratis exemplaar.

 

  1. Je kan, van zodra ik naar België mag, bij mij je gesigneerde exemplaar komen ophalen. Je betaalt dan 20 € i.p.v. 22 €. Reserveer “de smaak van wraak” door een e-mail te sturen naar marcusmarc@sfr.fr.

 

  1. Voor wie in de omgeving van Dworp woont: je kan mijn boek bestellen bij mijn zus, Linda Fastenaekels (gsm: 0472 87 98 63) en het dan afhalen op Zevenbronnenstraat 82. Ik ben er zeker van dat jullie een aantal sanitaire regels in acht zullen nemen.

 

  1. Wanneer je echt niet kan wachten en Dworp voor jou te ver is dan kan je vanaf 18 december de smaak van wraak al bestellen op storyland.be (menu P.O.D – POD Bookshop). Je betaalt dan wel 20 € + verzendkosten.

 

 

  1. In Cotignac heb ik vanaf +/- 20 december een aantal exemplaren in mijn bezit. Je kan bij mij dus ook een boek kopen aan 20 €. Neem wel eerst contact op vooraleer je langskomt.

 

Actie geldig tot 31-01-2021.



17/12/2020
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 48 autres membres